neděle 9. dubna 2017

Velikonoční radosti...


 Velikonoce jsou prostě za dveřmi a tak jsem se rozhodla poslat trochu jarní inspirace.
 Jsou mi sympatické hlavně tím, že je nějaký ten den volna navíc, což tak má asi většina z nás, protože mi holky si na nějaký zbytečný výprask samozřejmě nepotrpíme... :-))
V každém případě, vždycky propadnu nějakému tomu jarnímu zdobení i když to speciálně nepřeháním, nějaké maličkosti se u mě vždycky najdou....


 Těmto zajíčkům a vajíčkům, jsem prostě nemohla odolat a  koupila jsem je jako korpusy, protože mě napadlo že z toho budou pěkné jarní zápichy. Takže dostaly špejle, vyrobila jsem papírové růžičky, trochu lýka a  ozdobičky jsou na světě.


  Další roztomilost co jsem prostě musela vyzkoušet jsou tato milá vajíčka, které se na mě teď hezky usmívají na stole.
 Výroba byla velmi rychlá, jen květinky jsou papírové, protože žádné jiné sušené jsem po ruce neměla, ale myslím, že jim to sluší i tak :-).

  a tady ještě jedna usmívající se cácorka......

 Tento milý svícen,
 jsem dostala jednou v práci od jednoho prima kluka "z lásky" :-) na konci roku,
v zimě jsem si ho ráda po večerech rozsvěcovala, no a teď taky našel uplatnění,
pár růžiček z papíru a už zdobí schodiště....



 No a tady můj nejnovější počin.
 Pořád jsem měla touhu po tulipánech, ale jak je známo,
 oni toho kluci ve váze moc nevydrží, tak jsem je nechala raději kvést na zahradě, kde jim to sluší stejně nejvíc a tyto jsem vyrobila  z krepáku. :-))
Původně jsem myslela, že je odnesu dětem do práce, to byla hlavní myšlenka,
 ale nakonec se mi tak zalíbily, že jsem to vymyslela jinak a
tyto  zakotvily natrvalo doma .... :-)


 a ještě tady....


 Bez velikonočního osení to prostě na Velikonoce nejde to musíte uznat, ale protože jsem chtěla trošku jinak ozdobit než velí tradice, namalovala jsem pár kamínků, osení dozdobila skořápkami a radost je na světě.

 
Takže mějte pěkné dny a hodně sluníčka,
K :-)