sobota 18. února 2017

Co se šeptá?.....


Kdo ví co si holky šeptají....

Řekněte sami, co je lepšího, než mít někoho,
s kým můžete bez obav mluvit o všem,
 jako sám se sebou?...
Nic se tomu nevyrovná,
 věřte mi. :-)

♥♥♥
Je to dávno co jsem četla v knize, moc pěknou myšlenku, která mi utkvěla v mysli.
Tady je...

 Potká, láska přátelství a  ptá se: "Proč jsi tu ty, když tady mám být já? "
Přátelství se na ni podívá a povídá : "Jsem tady proto,  abych rozdávalo radost,
 kde ty necháváš bolest a slzy"...

No něco na tom je....


Přítel,který rozumí tvým slzám je asi mnohem cennější,
než spousta přátel,
 kteří znají jen tvůj úsměv...


Pravé přátelství, nerozloučí ani naděje ani strach,
ani starost o vlastní prospěch,
Přátelství umírá s člověkem a
 člověk umírá za přátelství.


Tak to je... nebo asi  má být, tak se
mějte
HEZKY :-)
Ahoj
K