úterý 7. února 2017

ATC


Ahoj všem....,

.....co rádi jen tak zajdete, nebo máte taky rádi scrapdesignové "hraní" ☺.
Jednoho večera mi přišlo pěkné pozvání od http://www.scrapper.sk/blog/ ,
abych se účastnila v ATC swapu jako hostující designer na jejich blogu.
Krásným tématem pro měsíc únor, je
 "Královná všech srdcí".
Přijala jsem moc ráda a jak to dopadlo,
 můžete pokoukat níže.... a  třeba se i zapojit do výroby a výměny,
která byla právě na jejich webu  vyhlášená .




Já jsem použila při výrobě ručně barvené papíry a
 pěkné repliky dobových hracích karet.
 Ke kartám mám obecně, řekněme "zvláštní " vztah, ....v dobrém slova smyslu.
Už je to několik let co se mě lidé ptají, 
cože jim "osud v kartách píše"...
 a tak pro mě už  není snad  ani překvapení,
 že  si mě zase našly a prosadily se do tohoto  projektu.



A co by byla královna srdcí,
bez kouzelných lektvarů,
 takže jsem jí je hned "dodala" na své ATCéčka,
naplnila samou láskou až po okraj,
zašpuntovala a posílám dál....

  

 Věřím, že někomu z Vás, co se účastníte výměny
udělají radost ....

Mějte se pěkně
K
🙋