čtvrtek 18. srpna 2016

ATC..., aneb kdo si hraje nezlobí :o)


Kdo si rád hraje jak já říkám s papírovinkama, ví co to znamená, když se řekne výměna ATC.
Ale pro ty kdo neví, jsou to kartičky o formátu obyčejných hracích karet, které můžete tvořit dle vaši momentální nálady nebo na určité zadané téma.
Cílem je, si mezi sebou kartičky vyměnit jen tak do alba pro radost :o).
A protože Zuzka, na svém blogu zrovna, když jsem nakoukla dělala kartičky s "džínovou" i jinou tématikou, dostala jsem chuť taky jedno vyrobit a hned s ní vyměnit.
No a protože mě to chytlo a jedno je u mě vždycky málo, tak vznikly hnedle tři :o).
Potom, jsme zjistily, že bychom si jich mohly vyměnit i více, no a jak to dopadlo?
Zuzi všechny jsou tvoje :o)))
♥♥♥

Téma : Letní louka, Láska



Téma: Letní romance ,Motýlci, Sluneční svit

a "džínsové..... :o)



Jo a abych nezapomněla, Zuzka má teď na blogu i papíráckou soutěž tak kdo
máte chuť tak se určitě přihlaste :o)

 Ahoj
Kate
 ♥