neděle 24. července 2016

Prázdniny...

Ústřední půjčovna filmů
uvádí.... :o)

Léto v plném proudu


Léto je třeba si umět užít :o).
 Jsem sice jen malý pejsek, ale mohla bych Vám vyprávět...., není nad vydatnou koupel ve značkové vaně s příjemně vyváženou teplotou vody.
Moje panička mi ji děsně závidí, ale tento život není pro každého, uznejte sami.
Za prvé, parametry a umělecky zdařile vyvedený design, je akorát tak pro mě a za druhé,

  
 někdo mi přece musí vydrbat kožíšek a přichystat pěkné místo k ležení, no ne?
 ♥

 Tak třeba tady, příjemná relaxační chvilka....to by šlo, výhled není nejhorší akorát, co to....?
 Z okna slyším pokřikovat našeho Filipa....zavřete někdo to okno, kdo ho má pořád poslouchat...
 Ach jo, slyším ho až ven pořád volá....
Belllóóóóó, kde jsíííí.... 
no přece jen je to kamarád,.....tak honem honem, 
rychle po schodech nahoru...


a tady ho máme....a hned spustí...
No kde se couráš?


No to koukáš viď? Jsem se byla vykoupat...,
prohlíží si mě od hlavy k patě, celý šedivý závisti, chi chi....:o)
To je toho, já jsem vymyslel parádní zábavičku,
koukej co jsem našel....


Co s tím jako? No coby, nevím přesně, ale říkají tomu klávesnice a všichni do toho buší těmi jejich směšnými prsty a pokřikuji ,...
" Filipe já tě vidím, ale šupej"....
 no a nenechají mě to nikdy zkusit .
Ale teď se nikdo nedívá,.... hlídej a já jdu na to....


Táááááááááák a je to,....jsem to opravil...,
 hned je to hezčí :o))


No jo hlídám, nikdo nejde,.... ale počkej až se Kačka vrátí,
 ta Ti provětrá pérka....
Na takové ptáčky máme klícky :o)
Hele víš co,... jsem po té koupeli nějaká znavená,
 na chvilku si zdřímnu, tak zavři na chvílku pusu jo?
No jo, tak brou.


Tak nějak tajně doufám, že mě ten hrášek naspod všech těch peřin
 nebude zase tlačit do paciček.
Pořád nějak nemůžou ti moji páničkové pochopit,
že to, že jsem princezna.... je přece zcela zřejmé a
 není třeba to "furt" dokazovat :o))
No řekni sám...
Tak pa zase někdy příště
Bella