pátek 25. března 2016

Velikonoce...


K velikonocům neodmyslitelně patří jarní zdobení,....
 tak jsem se do toho pustila pro moje školní děti :o).
A protože každoroční tradici probíhají jarní dílny s rodiči, připravila jsem tentokrát
slepičku a nakvetlou travičku, která krásně evokuje jarní louku...
Jedno vajíčko jsem jen "opuntíkovala", aby to zvládli všichni a druhé odrátovala s korálky a obratem darovala jedné velmi milé kamarádce pro radost .... :o)



trochu jsem nazdobila okna ve třídě, abychom to měli pěkné...

 a protože jsme doma jako každoročně ořezali trošku vrbu, zbylo mi spousta báječného materiálu pro výzdobu parapetu ve třídě ...takže už jen vyrobit slepičky, kytičky a paráda je na světě :-)

No a protože za mého dětství, mi sladkosti nosil velikonoční zajíček, tak jsem ještě poskládala aspoň malou zaječí rodinku, dětem pro radost, které je se zájmem okukovali, usmívali se a dohadovali se
kdo si je nakonec odnese domů :o))
Vrbové proutky zbyly i na malý věneček, kterému jsem vyrobila květinky z velikonočních vaječných plat a dozdobila skořápkami a s dětmi jsme si ho pověsili na okno .....

A i když u sebe doma velikonoce nějak nepřeháním, tak jsem neodolala a ještě aspoň pár jarních proutku, pustila nakonec i k sobě :o)
Přeji Všem Krásné Velikonoce,
 se spoustou vody a báječných sluníčkových a 
hlavně volných dní.
Kate