neděle 14. února 2016

♥ Pečený čaj ♥

Valentýna prostě slavím,
protože si myslím, že projevit někomu náklonost, lásku či jen čisté přátelství se může kdykoliv tak proč ne třeba dnes :o)

A protože jsem mimo jiné, také chtěla obdarovat ještě přátelé a mě blízké osůbky rozhodla jsem se pro čistě praktický, ale velmi ňamkový dárek ....

Takže tady je.....




Ovoce nakrajíme na kousky já mám pět druhů různého ovoce, 
ale můžete si udělat i jednodruhový čajík.


Pocukrujeme a pečeme,
 do hodinky hotovo....

No a potom stačí už jen zalít vodou a voňavá dobrota je na světě :o)



 .... a nebo naplníme nějaké pěkné skleničky a můžete darovat jako jsem to udělala já. Já jsem je sice nechala pod tlakem zatáhnout, ale v lednici Vám vydrží i když jen zavíčkujete přibližně měsíc.

 

Mějte se hezky a pěkného Valentýna :o)
Kate