neděle 2. srpna 2015

Ráno.....


Miluji léto, kdo mě trochu zná to o mě ví :-)....
Jedna z báječných věcí co se dá po ránu udělat je seběhnout do zahrady a užít si na chvíli pár chvil ticha než začne doléhat ruch okolí a příroda se začne pomalu probouzet svými typickými zvuky a ptáci rozehrají svoje koncertní písně.
Asi se mi budete smát, ale já miluji luční květiny a tak jim dávám prostor i na své malé zahrádce, konkrétně  v podobě sedmikrásek :-).
Lidi si většinou asi "klepou na hlavu", protože největší touhou je přece mít krásně udržovaný "angličan" a běhají po trávě s různými kultivátory, a kypřidly všeho druhu, aby se nám tam náhodou neobjevila nějaká ta zbloudilá pampeliška. :-)).
No já neříkám, že je to špatné, ale není to pro mě.
Já se naopak raduji s každé vyrostlé sedmikrásky, fialky a na nějaké té pampelišce, která pomrkuje pod žlutým kloboučkem asi taky úplně nesejde. Samozřejmě nic se nesmí přehánět, ale tady je moje
sedmikrásková letošní úrodička,......asi mi chtěly "holky" udělat radost, že jich tolik letos zase vykvetlo.
 ♥

Co víc si přát....no možná přece jen něco, dnes místo klasické ranní kávičky,
jeden prima tip... 


Včera  jsem dostala celou mísu asi už posledních borůvek a tak 
padlo okamžité rozhodnutí, že by bylo škoda je "upéct" v koláči a tak jsem udělala rychlý koktejl, který byl opravdu skvělý osvěžující, takže určitě doporučuji....


 možná si je taky rádi děláváte, z různých druhů ovoce.
 Tak pokud byste si rádi pochutnali na tom našem, tak budete potřebovat:

Recept:
borůvky
jahody
banány
 trochu mléka popř.vody
a
vše s láskou pomixovat :-),
ozdobit snítkou máty, doplnit ledovou tříští,
nebo stačí kostky ledu a je hotovo.
Potom už jen rychle vypít na lavičce mezi sedmikráskami nebo na jiném Vašem oblíbeném místě a....


vzhůru třeba někde na kolo, někde do přírody využít sluneční paprsky jak jsme to udělali my 
 náš roztomilý pasažér :o)


☼ ☼ ☼

Mějte se pěkně 
a pokud máte taky nějaké své oblíbené ovocné kombinace,
klidně napište
Kate