neděle 28. června 2015

Když slova jsou magická....


Pod stromy usedám,
chtěla bych odevzdat,
myšlenky hlubinám...


 Modlím se ke hvězdám, 
k nim obracím tvář,
zase mě pohltí...jiskřivá zář.


 Když půlnoc odbije,
stromy se zachvějí,
tajemství se odkryje....
  
 ♥

 Myšlenky zmizely,
 zbyl z nich jen stín,
tiše a do noci...
zaklínadlo pronáším.....
♥♥♥
Tento deník jsem vytvořila konečně a po dlouhých měsících
  na míru sobě :o).
A chtěla bych s Vámi sdílet svoji velkou radost z něj,....
protože si myslím, že
radost je krásná energie a věřím, že mu dá sílu v zapsaných myšlenkách.
Má tisíce listů, takže mi asi nějakou dobu snad vydrží. Je zapracovaný do kůže.
Amulet, který jsem na něj vyrobila je podle vlastního návrhu.
 Stromy, mají pro mě ohromnou a  krásnou sílu,....
jejich větve jsou jako ruce, které volají do nebes svá poselství :o) 
V mém případě, jsou symbolem přírody a matky země.
Do amuletu jsou použity kamínky krásných zelených, přírodních olivínu,
oblíbený křišťál s nádhernými přírodními zlomy a kamínek ametystu.
Dozdobeno ručně vyrobeným řetízkem a zapínáním, na které jsem umístila  maličký zámeček :o)

Přeji Vám všem krásné, letní dny 
a nepřestávejte snít....
Kate