neděle 1. února 2015

Když neděle zkrásní...


Aneb, jak kompenzovat letní deficit, řekla bych :o)) .
Když teploměr konečně ukáže trochu více stupňů, mám s tím spojeno vše dobré v podobě čerstvého ovoce....a navíc báječného pocitu, jen tak si vyjít do zahrady na trochu jahod, nebo vylézt na strom a nacpat si pusu třešněmi. :o)
Bohužel zatím nostalgie....

Paní zima, stále kraluje a tak to má být, protože i příroda si musí odpočinout, načerpat nové síly, než se zrodí nový život a my dostaneme zase novou šanci radovat se z barev a budeme vděčni za vše co nám poskytuje.

Takže pro ty, co už se taky těší na trochu barevnější dny, nebo si s nimi pohrává mlsná nálada, mám jedno zimní zpestření ..... :o)






Možná, mě napadlo...., že to není špatný tip na Valentýna, pokud slavíte...

Co říkáte?

Tuhle dobrůtku v podobě jahodového dortíku jsem upekla pro své děti a  mě blízké lidičky k nedělní kávičce, tak třeba vás to taky inspiruje :-))


♥♥

Pěknou neděli přeji
Kate