sobota 24. ledna 2015

Vzpomínky.....

Tak jsem měla, neodolatelný pocit, že si potřebuji uložit vzpomínkové fotografie z Vánoc a to nejen do své paměti, ale tak trochu jim dát konečný tvar a podobu.
Lidé se mě často ptají, jak jsem se měla o Vánocích, jak jsme je strávili, jestli mám nějaké fotografie apod. ...věřím, že to všichni znáte, ale tím pro mě padlo i rozhodnutí jich pár zdokumentovat.
Protože jsem zastáncem tradičních věcí, tak tradičně do alba, možná trochu netradičního :o).
Nemám vůbec nic proti virtuálním fotografiím, ale když mi někdo nabídne na návštěvě album k nahlédnutí, vždycky mě to nějak více potěší, protože mi to příjde takové osobitější.
Do jednoho menšího jsem se teda pustila a tady je výsledek :o)






A aspoń pár k nahlédnutí ... :o)
 ♥♥♥







Nejlepší a nejkrásnější věci na světě není možné vidět,
 a už vůbec se jich dotknout,
musíme je cítit svým srdcem....
Tak pěknou sobotu 
Kate