neděle 25. ledna 2015

Je důležité dívat se správným směrem...



Hezký příběh....., četla jsem a chci se s Vámi o něj podělit, tak třeba ke kávičce :o) 



Jednoho dne se potkal starý muž se svým věčně nespokojeným přítelem a poradil mu:

Prohlédni si celý pokoj a snaž si zapamatovat všechny černé věci, které tam jsou.

Přítel se na něj nevěřícně podíval, ale velmi rychle si s tím poradil a věci si zapamatoval.

Jenže starý muž ho překvapil a řekl mu : 

Tak, teď zavři oči a řekni mi všechny modré předměty, které sis zapamatoval!

Přítele to zmátlo a celý rozlobený povídá:

Ničeho modrého jsem si nevšiml, řekl jsi mi přece, že si mám zapamatovat,všechny černé předměty.

Na to mu starý muž odpověděl: Otevři oči a podívej se kolem sebe, je tady 
spousta modrých věcí.

To byla naprostá pravda.

Ale starý muž pokračoval, hledáš-li v místnosti jen černé věci a v životě jen ty špatné, budeš si také jenom jich všímat a uvidíš jenom je.

Uložíš si je do paměti a ony naplní celý tvůj život.
Pamatuj proto, že hledáš-li jen to špatné, určitě to najdeš a dobrého nenalezneš NIC.

♥♥♥
Obohaťte tedy svůj svět a neochuďte sami sebe. :o)
Hezkou neděli
 Kate