sobota 6. prosince 2014

Voňavá mikulášská srdíčka...


Zdravím všechny,

doufám, že  jste byli všichni hodní a nikoho nesebral čert do pytle a zdárně jste se dočkali volného víkendu :-)
Mě teda nikdo nechtěl, tak nevím jestli tím, že jsem byla tak hodná, nebo se spíš semnou nechtěli tahat :-)), ale v každém případě jsem se rozhodla odvděčit se
srdíčky z jablíček provoněné skořicí....




Moje děti byli hodné,  jak já říkám, takovým tím svým rošťáckým způsobem, jak to všechny děti umí
♥♥
Ale přesto věřím, že kdo je doma máte, tak za žádnou žádnou cenu neprodáte...
 :-)).

Dokládám na přání recept:

Listové těsto (já jsem použila dvě je nás povíc :-))
Jablíčka,oloupaná, jemněji nastrouhaná
hl.mouka
skořice
cukr
Postupujeme jako u závinu, akorát rolujeme a výsledně nakrájíme.
V případě nejasnosti zanechte komentář, ráda poradím :-)



 Hezký mikulášský víkend všem
Kate