čtvrtek 4. prosince 2014

Jak jsem kupovala jmelí....






Dnes se mi stala docela úsměvná historka a rozhodla jsem se Vám to napsat, ať si třeba spravíte náladu, nebo jen tak pro pobavení...
Po cestě domů z města,  jsem měla spoustu vyřizování a docela depku asi z toho mlžného mrazivého počasí a tak vůbec..., když mi  na poslední chvíli bleskla myšlenka, že bych ještě měla zaskočit do krámku s bylinkami a doplnit zásoby co nám chybí.
No a za chvíli už jsem stála před malým obchůdkem z nápisem"Slezské bylinářství" a chtěla jsem koupit jmelí, protože je mimochodem výborným prostředkem na vysoký tlak.
Takže jsem rozrazila dveře a uvnitř malého voňavého krámečku stála slečna, která tam obsluhovala a ve zbytku času vyráběla a zdobila krámek nějakými dekoracemi a protože mě to zaujalo, tak jsem se na chvíli zastavila a trošku se kochala a prohlížela jsem si její počiny, když se ozvala s košíkem v ruce a říká: "Jestli něco potřebujete poradit tak klidně řekněte".
"No já bych docela potřebovala..., odpovídám s úsměvem... chtěla bych jmelí".
Slečna na mě vyvalila oči , začala se smát a říká: "Ale to musíte na náměstí, někde do trhu, to Vám nemůžu dát".
A mě okamžitě napadlo, že jsem jí asi totálně zblbla, díky tomu, že jsem si prohlížela ty její dekorace a tak už mi cukalo koutky a říkám jí  : No víte mi se zrovna na náměstí nechce, teď jsem z něj přišla a fakt si ho chci koupit tady...."
 A ona se začala smát a povídá, ale to nejde, já už bych žádné pak neměla, to Vám prostě nemůžu prodat, nezlobte se...a potom tomu ještě nasadila korunu a říká.... to musíte někde do kytek".
To už jsem se i já smála na celé kolo, že mě posílá do kytek ...(beztak si myslela, že jsem se zbláznila) a říkám: "Víte, ale já si ho nechci věšet, ale vypít... "
Najednou se chytla za hlavu a nastal "rozbřesk"  a celé jí to docvaklo a smály jsme se obě (ještě, že tam nikdo nebyl).
Moc se omlouvala , že jí to vůbec nedošlo a hned mi nasypala pytlík ... a mě bylo jasné, že v tu chvíli než jí to došlo si určitě myslela, že potřebuju spíše něco na hlavu, že chci kupovat jmelí v bylinách :-).
No a co k tomu dodat..., snad jen to, že i když den nezačne zrovna nejlíp, nemusí to tak nutně pokračovat....

Mějte se hezky
Kate
♥♥♥